среда, 22 августа 2018 г.


15.06.2018
15-го червня відбулося оголошення переможців конкурсу фото - селфі
«Я люблю клуб «Факел»»!
Переможницями стали:
-         Шрамко Вікторія, гурток ізостудія «Чарівний пензлик» та танцювальна студія «Карамель»
«Я люблю клуб «Факел» за те, що він перетворює мої мрії на реальність»




-         Дятлова Анна, вокальний ансамбль «Дзвіночок»
«Я люблю клуб «Факел» за те, що він дарує нам творчість та наснагу, вчить у кожній миті бачити красу, до життя тамує невгамовну снагу, радості і любові «Факел» я несу»



-         Кучеркова Варя, студія сучасного танцю «Карамель»


Маленькі переможниці отримали грамоти за призові місця та подарунок м’яку іграшку .

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Наш педагогічний колектив

Педагог-організатор клубу "Факел"                                                        Жидкевич Олена Федорівна Шв...